Laat ons uw vragen over uw verblijf beantwoorden!
Vragen over uw verblijf in Brussel
De lokale autoriteiten in Brussel hebben ervoor gezorgd dat de nodige maatregelen, goedgekeurd door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO), werden genomen in winkels, musea, restaurants, cafés en bars en ook in de open lucht, om uw veiligheid te helpen garanderen terwijl u onze stad verkent.
U zult blij zijn te weten dat u dezelfde musea en iconische bezienswaardigheden kunt bezoeken die u altijd al wilde! Om het aantal bezoekers in het museum op elk gewenst moment beter te kunnen volgen, kan het echter zijn dat u bij sommige musea uw ticket vooraf online moet reserveren. Zorg ervoor dat u uw masker meeneemt, want het is verplicht om die te dragen.
Je kunt nog steeds winkelen tot je erbij neervalt! De winkels zijn open, maar het aantal klanten in de winkels is beperkt en de meeste vragen om een masker te dragen. Bovendien kunt u bij de hygiënestations in de winkels vaak uw handen disinfecteren tijdens uw bezoek.
Ja! Alle eet en drinkgelegenheden mogen geopend worden, op voorwaarde dat ze de klanten op 1,5m afstand van elkaar houden en groepen van maximaal 10 personen toelaten. Aangezien de capaciteit op de meeste locaties beperkt zal zijn, raden wij u ten eerste aan om een tafel te reserveren om u een plaats te garanderen.
Er is zoveel Hygge-dingen te doen in Brussel en die uw verblijf betoveren! Bekijk hier onze top 5 suggesties voor de perfecte Hyggelig-dag weg van de drukte.
Ja, dat kan! Brussel heeft een geweldig vervoersnetwerk dat u overal in de stad kan brengen. Het enige waar je rekening mee moet houden is het dragen van je masker (alle passagiers boven de 12 jaar moeten het dragen) en het kopen van je tickets op voorhand, want contante betaling is niet toegestaan. Voor meer informatie over de prijzen van de biljetten en de verkooppunten moet u naar de website van de STIB-MIVB gaan.
Voor degenen die graag met de fiets door steden reizen, biedt Villio nieuwe abonnees een gratis 6 maanden abonnement op hun openbare fietsdienst!
Ja, dat mag je zeker!
Vanaf 15 juni mogen buitenlanders de grens met België oversteken. Wij raden u echter aan om met uw lokale autoriteiten te bevestigen wat het beleid is met betrekking tot het reizen buiten uw land.
Vragen over annulering en omboeking
We begrijpen hoe deze onzekere tijden uw reisplannen kunnen verstoren. In het belang van onze gasten hebben wij daarom besloten om ons annuleringsbeleid aan te passen om u meer flexibiliteit in uw reizen te bieden.
Als u een flexibel tarief heeft geboekt, bent u, net als in onze reguliere polis, vrij om uw verblijf tot 24 uur voor aankomst te annuleren.
Indien u echter uw verblijf heeft geboekt tegen een voorafbetaald (niet-terugbetaalbaar) tarief, bieden wij u een voucher aan die gelijk is aan de waarde van uw oorspronkelijke boeking en die u voor 31 december 2020 kunt gebruiken, mits u aan de volgende voorwaarden voldoet:
– U heeft uw verblijf voor 28 maart 2020 geboekt.
– U heeft uw verblijf rechtstreeks via onze website of de reserveringsafdeling geboekt.
– Uw oorspronkelijke verblijfsdata vind plaats voor 31 augustus
Indien uw aanvraag niet voldoet aan één of meerdere van de hierboven genoemde voorwaarden, is onze standaard annuleringsregeling van toepassing. Als u uw verblijf heeft geboekt via een derde partij (reisbureau, booking.com, expedia, etc…) dan moet u direct contact met hen opnemen om een eventuele wijziging in uw verblijf door te voeren.
Vragen over de veiligheidsmaatregelen en -protocollen voor gasten
Wij werken elke dag aan uw welzijn tijdens uw verblijf bij ons. Met minder dan 60 kamers is het Hygge Hotel echt de plek voor een hyggelig verblijf, compleet met rust en sereniteit in het hart van de stad.
De specifieke maatregelen die genomen zijn om uw veiligheid te garanderen, staan op deze speciale pagina (link naar de Covid-19-landingspagina) of in de Veelgestelde vragen hieronder.
Wij zorgen ervoor dat de openbare ruimtes de hele dag door schoon worden gehouden door ze op regelmatige tijdstippen te wassen en altijd met door de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) goedgekeurde producten en ontsmettingsmiddelen. Hoogwaardige contactoppervlakken zoals liftknoppen, deurknoppen en betaalterminals krijgen bijzondere aandacht, waaronder de grondige en volledige ontsmetting van de receptie tussen elke in- en uitcheckbalie.
Indien u meer informatie wenst over de specifieke maatregelen die wij hebben getroffen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, kunt u dit artikel lezen.
en plexiglas scherm bij de receptie zorgt voor een beperkt contact tussen de gasten en het personeel. Al onze medewerkers dragen ook een gezichtsmasker en handschoenen om het contact tot een minimum te beperken.
Indien u meer informatie wenst over de specifieke maatregelen die wij hebben getroffen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, kunt u dit artikel lezen.
Er wordt altijd een afstand van 1,5 m tussen uzelf en de andere gasten gehouden dankzij een touwsysteem dat in de openbare ruimtes van het hotel is geïmplementeerd. We hebben ook onze ontbijtruimte heringericht om een maximum van 4 gasten per 10m² te garanderen, met verhoogde voorzorgsmaatregelen op het gebied van hygiëne. Tijdens hun verblijf worden de gasten er vriendelijk aan herinnerd om de lift slechts één persoon (of één partij in dezelfde kamer) tegelijk te gebruiken.
Indien u meer informatie wenst over de specifieke maatregelen die wij hebben genomen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, gelieve dit artikel te lezen.
De handreinigingsstations zijn strategisch geplaatst in het hele hotel om ervoor te zorgen dat alle oppervlakken schoon en veilig worden gehouden voor iedereen.
Als u meer informatie wilt over de specifieke maatregelen die wij hebben getroffen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, lees dan dit artikel.
Als u op een bepaald moment tijdens uw verblijf een vraag of zorg heeft die u graag beantwoord wilt zien, zullen alle leden van ons receptieteam u graag helpen.
Indien u meer informatie wenst over de specifieke maatregelen die wij hebben genomen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, kunt u dit artikel lezen.
We zijn hier om te helpen! Ons personeel is getraind in casemanagement onder leiding van zowel de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) als de lokale autoriteiten. Als u zich onwel voelt, kunt u eenvoudigweg de receptie bellen vanuit uw kamer. Wij kunnen u dan begeleiden en helpen om de situatie zo goed mogelijk te navigeren voor iedereen.
Als u meer informatie wilt over de specifieke maatregelen die wij hebben genomen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, lees dan dit artikel.
Vragen over uw verblijf in het Hygge Hotel
Wij houden gewoon van ontbijt en weten dat onze gasten dat ook doen! Daarom hebben we speciale maatregelen en procedures getroffen om ervoor te zorgen dat u de dag zeker goed gevoed begint.
Daarom bereiden wij voor elk van onze gasten die een verblijf met ontbijt hebben geboekt een speciale ontbijtbox voor, waarin het volgende is opgenomen:
- 1 croissant
- 1 pain au chocolat
- 1 plak brood met Nutella en Jam
- 1 sinaasappelsap
- 1 vrucht (kiwi of appel)
- 1 koffie
- Wegwerpbestek
Zorgvuldig ingepakt voor u, kunt u uw doos terugbrengen naar uw kamer voor het ontbijt op bed of ga naar een van de vele mooie groene plekjes in Brussel!
Indien u meer informatie wenst over de specifieke maatregelen die wij hebben getroffen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, lees dan dit artikel.
Natuurlijk kan dat! Brussel heeft veel heerlijke eet outlets die ook levering zullen bieden. Er is zoiets hyggeligs aan gezellig op je kamer of in bed te eten, vind je niet? Om je te helpen de perfecte tip te geven, hebben we hier een lijst van 5 geweldige plekken voor eten en drinken verzameld die dus toevallig ook levering aanbieden. Bon appétit!
Als u meer informatie wilt over de specifieke maatregelen die we hebben genomen om u een veilig en aangenaam verblijf te garanderen, lees dan dit artikel.